Referencje i zamówienia firmowe

Od wielu lat naszej obecności na rynku potrafimy sprawiać radość firmom i dużym konsumentom naszymi pięknymi hamakami i fotelami hamakowymi w atrakcyjnych cenach. Na tej stronie znajdziesz ich referencje oraz informacje o tym, jak zamówić hamaki po korzystnej cenie.


B2B


Jak mogę złożyć zamówienie jako firma lub instytucja?

Wpisz nazwę swojej firmy przy kasie, zapłać za pomocą metody płatności, a otrzymasz od nas fakturę.



Czy zwrot podatku VAT będzie automatycznie naliczany?

Czy firma ma siedzibę w UE, ale poza Holandią? Następnie wprowadź również numer VAT. Podatek VAT jest wtedy automatycznie przesuwany przy kasie. Otrzymasz fakturę, na której VAT został odwrócony.

Nie możemy później zmienić faktury. Nie możemy również później przenieść podatku VAT. Dlatego należy dokładnie sprawdzić wszystkie szczegóły w kasie.



Czy jako firma lub instytucja mogę dodać referencje?

Jeśli na fakturze musi znajdować się numer referencyjny, należy go wprowadzić w odpowiednim polu przy kasie. Na przykład po nazwie firmy lub po nazwisku.



Czy jako firma lub instytucja mogę otrzymać wycenę?

Wszystkie rabaty są automatycznie dodawane do koszyka. Dzięki temu od razu widzisz, jakie są całkowite koszty i czy produkty są na stanie. Nie udzielamy żadnych innych zniżek. Więcej informacji o zniżkach znajdziesz tutaj.

Jeśli potrzebujesz wyceny w formacie PDF, wykonaj następujące czynności: Najpierw złóż zamówienie za pośrednictwem strony internetowej. Wybierz jako metodę płatności „Przelew bankowy”.

Natychmiast otrzymasz e-mail z potwierdzeniem zamówienia. Wiadomość e-mail zawiera również potwierdzenie zamówienia w formacie PDF. Użyj tego pliku PDF jako cytatu.

Gdy wycena zostanie przez Ciebie zatwierdzona, możesz ponownie złożyć zamówienie i natychmiast zapłacić. Lub zapłać za pomocą szczegółów płatności, które zostały wysłane do Ciebie w osobnym e-mailu. Po dokonaniu płatności automatycznie otrzymasz fakturę.

Anulować wycenę? Zamówienie zostanie automatycznie anulowane po 14 dniach, jeśli płatność nie zostanie dokonana.



Czy jako firma lub instytucja mogę płacić na podstawie faktury?

Czy Twoja administracja potrzebuje najpierw faktury, zanim będzie można opłacić zamówienie? Następnie mamy następujące rozwiązanie.

Najpierw złóż zamówienie za pośrednictwem strony internetowej. Wybierz „Przelew bankowy” jako metodę płatności.

Natychmiast otrzymasz e-mail z potwierdzeniem zamówienia. Odpowiedz na to potwierdzenie zamówienia, dodając komentarz, że chcesz najpierw otrzymać fakturę.

Wyślemy e-mailem fakturę z numerem naszego konta bankowego (IBAN) w ciągu 1 dnia roboczego.

Wyślemy zamówienie po otrzymaniu płatności. Sprawdzamy to raz w tygodniu. Możesz wysłać nam dowód wpłaty, aby to przyspieszyć.

Uwaga: Otrzymasz wezwanie do zapłaty od naszego dostawcy usług płatniczych Mollie za złożone zamówienie. Możesz zignorować ten. Anulujemy złożone zamówienie i tworzymy nowe zamówienie z nową fakturą.



Czy jako firma lub instytucja mogę później zapłacić fakturą?

To niemożliwe. Zamówienie musi zostać opłacone w całości przed wysłaniem.



Czy jako firma lub instytucja mogę otrzymać zniżkę, jeśli złożę duże zamówienie?

Kliknij tutaj, aby uzyskać odpowiedź na to pytanie.



Zgubiłem fakturę, czy mogę poprosić o fakturę?

Faktura zostanie wysłana e-mailem natychmiast po dokonaniu płatności. Szukaj na „Mój Hamak" lub na "Tropilex B.V." we własnej skrzynce pocztowej, aby wyszukać fakturę.

Nie znaleziono? Możesz sam poprosić o fakturę za pomocą tego linku. Możesz poprosić o fakturę tylko z tego samego strona internetowa + język, w którym zostało złożone zamówienie.

Nie możemy ponownie wysłać faktury e-mailem. Musisz użyć powyższego linku.



Referencje

Czy chcesz, aby Twoja firma też znalazła się na tej stronie? Już dziś zamów więc hamaki lub fotele hamakowe w witrynie Mój Hamak.