Zwroty i gwarancje


Palm Trees - Mój Hamak

Zwroty


Czy mogę zwrócić zamówienie?

Jeśli nie jesteś w 100% zadowolony z zakupu, możesz go zwrócić do 365 dni po otrzymaniu paczki. W tym okresie możesz zwrócić nieuszkodzony produkt, jak najbardziej zbliżony do pierwotnego stanu oraz, jeśli to możliwe, w oryginalnym opakowaniu.

Produkt musi być nieuszkodzony i nie może nosić śladów użytkowania. Jeśli produkt jest uszkodzony lub używany, możemy obciążyć Cię pełnymi kosztami.

Hamak lub fotel wiszący należy starannie złożyć i włożyć do torby do przechowywania, jeśli taka jest. Otrzymałeś produkt schludnie, my też chcemy go schludnie zwrócić. Jeśli będziemy musieli sami złożyć hamak lub fotel hamakowy i/lub umieścić go w torbie do przechowywania, naliczymy opłatę w wysokości 10 €. Jeśli produkt jest brudny, naliczymy opłatę w wysokości 50% ceny detalicznej.



Czy mogę wymienić zamówienie?

Niestety nie ma możliwości rozliczenia zwrotu nowym zamówieniem. Zawsze zwracamy pieniądze.

Chcesz od razu otrzymać kolejny produkt? W takim razie zamów i zapłać za nowy produkt bezpośrednio w naszym sklepie internetowym.



Jaki jest koszt zwrotu?

EU countries Koszt zwrotu wynosi 0 zł przy zamówieniach powyżej 125 zł *

EU countries Koszt zwrotu wynosi 35 zł przy zamówieniach poniżej 125 zł *


W przypadku zwrotów częściowych obciążymy Cię kosztami zwrotu, jeśli łączna kwota niezwracanych produktów wyniesie mniej niż 125 zł.

* Wyżej wymienione koszty zwrotu mają zastosowanie tylko wtedy, gdy zastosujesz się do naszej procedury zwrotu opisanej w rozdziale „Jak zwrócić zamówienie?”. Etykietę zwrotną można utworzyć bezpłatnie, powyższe koszty odejmiemy od kwoty do zwrotu.

Jeśli zwrócisz produkt na własną rękę na nasz adres zwrotny, zapłacisz za bezpośrednie koszty zwrotu produktu.



Czy zamówienie można zwrócić w dowolnym momencie?

Musisz podjąć decyzję w ciągu 365 dni. Po zgłoszeniu anulowania zakupu masz 14 dni na zwrot produktu. Musisz zwrócić towar przed upływem 14-dniowego okresu.

Okres do namysłu wygasa w ciągu 365 dni po dniu, w którym Ty lub wyznaczona przez Ciebie osoba trzecia (nie przewoźnik) fizycznie nabyła produkt. Prawo do zwrotu wygasa po 365 dniach, po których rozpoczyna się roczny okres gwarancyjny.

Produkt nie może być uszkodzony i nie może mieć śladów użytkowania. Jeśli produkt jest uszkodzony lub wykazuje ślady użytkowania, możemy obciążyć Cię pełnymi kosztami.

Hamak lub fotel wiszący należy starannie złożyć i włożyć do torby do przechowywania, jeśli taka jest. Otrzymałeś produkt schludnie, my też chcemy go schludnie zwrócić. Jeśli będziemy musieli sami złożyć hamak lub fotel hamakowy i/lub umieścić go w torbie do przechowywania, naliczymy opłatę w wysokości 10 €. Jeśli produkt jest brudny, naliczymy opłatę w wysokości 50% ceny detalicznej.



Jak zwrócić zamówienie?

Można poprosić o etykietę zwrotną, korzystając z poniższego linku:

EU countriesKraje UE: Poproś o etykietę zwrotną UE.

United KingdomWielka Brytania: Poproś o etykietę zwrotną UK.

SwitzerlandSzwajcaria: Poproś o etykietę zwrotną CH.

Zwrot przesyłki ze Szwajcarii? Dołącz zarówno etykietę zwrotną, jak i dokumenty celne (3x) do zewnętrznej części paczki.


Należy bezpiecznie spakować produkt: jesteś prawnie odpowiedzialny za przesyłkę zwrotną i jej opakowanie. Dlatego należy spakować produkt do solidnego opakowania i użyć wystarczającej ilości taśmy. Jeśli produkt nie jest dobrze zapakowany, może zostać uszkodzony. Jeśli nie możemy sprzedać produktu jako nowego, możemy obciążyć Cię kosztami.



Czy punkt nadawania paczek może odmówić zwrotu?

Nie wszystkie punkty nadawania paczek przyjmują duże paczki. Jeśli chcesz zwrócić dużą paczkę zgodnie z proponowanym przez nas sposobem zwrotu, a punkt nadawania paczek odmówi jej przyjęcia, musisz znaleźć inny punkt.

Z naszego doświadczenia wynika, że prawie nigdy się to nie zdarza, tylko czasami przy zwrocie naszych największych stelaży do hamaków.

Zawsze można zdecydować się na zwrot takiej przesyłki na własną rękę. Jednak poniesiesz bezpośrednie koszty samodzielnego zwrotu paczki.



Czy można nadać zwrot z domu?

Zwykle jest to możliwe, ale pobieramy opłatę za tę usługę. Minimalna opłata to € 14, ale zależy to od wielkości paczki. Poproś o odbiór.



Jak zwrócić zamówienie z Amazon?

Zaloguj się na swoje konto Amazon i zarejestruj swój zwrot. Nie możemy przetworzyć zwrotu, jeśli nie zostanie on zarejestrowany za pośrednictwem Amazon. Musisz zawsze postępować zgodnie z polityką zwrotu Amazon. Mogą obowiązywać inne warunki lub wyższe koszty zwrotu.



Jak szybko zostanie przetworzony mój zwrot?

Zwrot produktu zostanie przetworzony w ciągu 5 dni roboczych. Otrzymasz od nas wiadomość e-mail, jak tylko przetworzymy zwrot. Pełna cena zakupu, w tym wszelkie koszty wysyłki, zostanie zwrócona na numer Twojego konta tak szybko, jak to możliwe, ale nie później niż 14 dni kalendarzowych po anulowaniu zamówienia. Jeśli zwrócisz tylko część zamówienia, nie otrzymasz zwrotu kosztów dostawy.

Zwrócimy Ci pieniądze za pośrednictwem tej samej metody płatności, którą wybrałeś, aby dokonać pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie wyraziłeś zgodę na inną metodę; w każdym razie nie obciążymy Cię żadnymi kosztami za zwrot. Możemy poczekać ze zwrotem pieniędzy, dopóki nie otrzymamy z powrotem zwróconych przez Ciebie produktów lub jeśli wykażesz, że zwróciłeś towar, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.



Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, należy poinformować nas na piśmie, pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną o cofnięciu umowy. W tym celu możesz użyć wzoru formularza odstąpienia od umowy dla UE (PDF), ale nie jesteś do tego zobowiązany. Korzystanie z powyższych linków jest łatwiejsze i szybsze. Jeśli zdecydujesz się na proces odstąpienia od umowy, musisz odesłać produkt w ciągu 14 dni na nasz adres zwrotny.



Palm Trees - Mój Hamak

Pytania i Gwarancje


Moje zamówienie jest niekompletne, co mam zrobić?

Sprawdź ponownie, czy wszystko już rozpakowałeś. Małe przedmioty mogą pozostać w opakowaniu.

Duże produkty są wysyłane w dwóch częściach. Często zdarza się, że jedna paczka przychodzi wcześniej niż druga. Dlatego sprawdź swój e-mail, jeśli nie otrzymałeś od nas śledzenia dwukrotnie.

Czy sprawdziłeś wszystko i czy nadal brakuje części? Skontaktuj się bezpośrednio z obsługą klienta, a także daj nam znać, czy pudełko lub torba transportowa są uszkodzony lub otwarty.

Zawsze dodawaj zdjęcia sposobu otrzymania zamówienia. W ten sposób możemy Ci pomóc szybciej i skuteczniej.

Uwaga: musisz sprawdzić, czy otrzymałeś wszystko w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania. Po tym czasie nie możemy już bezpłatnie wysyłać produktów ani części. Wszystkie oddzielne części i akcesoria można łatwo zamówić za pośrednictwem naszej strony internetowej.



Moje zamówienie jest uszkodzone, co mam zrobić?

Rób natychmiast zdjęcia nieotwartego opakowania, a następnie natychmiast uszkodzonych przedmiotów! Wyślij zdjęcia do naszego obsługi klienta, a my rozwiążemy problem.< /p>

Zawsze najpierw poprosimy Cię o zdjęcia, aby zaoferować lepsze rozwiązanie.

Uwaga: musisz sprawdzić, czy produkt jest w dobrym stanie w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania. Po tym czasie nie możemy już bezpłatnie wysyłać produktów ani części. Wszystkie oddzielne części i akcesoria można łatwo zamówić za pośrednictwem naszej strony internetowej.



Gdzie można złożyć reklamację?

Czy reklamacja dotyczy produktu, naszych usług czy (dostawy) zamówienia? Procedura zgłaszania reklamacji (lub wady) różni się od procedury zwrotu produktów. Prosimy o poinformowanie nas o reklamacji tak szybko, jak to możliwe. Można to zrobić telefonicznie lub wysyłając wiadomość e-mail. Zobacz stronę naszej obsługi klienta, aby uzyskać nasze dane kontaktowe i informacje o godzinach otwarcia.

Odpowiemy na Twoją reklamację w ciągu 14 dni i w porozumieniu z Tobą rozwiążemy problem tak szybko, jak to możliwe. Jeśli zdecydujesz się poinformować nas o reklamacji za pośrednictwem wiadomości e-mail, prosimy o podanie numeru faktury i numeru telefonu (w razie potrzeby uprzedź nas, kiedy możemy do Ciebie zadzwonić), abyśmy mogli skontaktować się z Tobą. Nasz maksymalny czas odpowiedzi wynosi 5 dni roboczych.

W przypadku gdy zgłoszona reklamacja nie może zostać rozstrzygnięta w sposób zadowalający, możesz złożyć skargę/zażalenie do Komisji ds. Sporów Thuiswinkel pod adresem: www.sgc.nl; lub do Komisji ds. Sporów UE pod adresem ec.europa.eu/consumers/odr.



Jak jest okres gwarancji?

Wszystkie zakupy objęte są roczną gwarancją Mój Hamak

Ta dodatkowa gwarancja ma zastosowanie bez uszczerbku dla ustawowych praw przysługujących konsumentowi. Gwarancja prawna oznacza, że produkt jest lub powinien być taki, jak może tego racjonalnie oczekiwać konsument.



Jakie znaki certyfikacyjne posiadacie?

Współpracujemy z różnymi organizacjami, aby zagwarantować najwyższą jakość naszych usług i produktów.

Nasze produkty są oznaczone następującymi znakami jakości.

E-commerce Europe Logo Shopping Secure Logo Secure SSL Logo

FSC Logo GOTS Logo OEKO TEX Logo

Tylko produkty oznaczone na naszej stronie znakami FSC®, GOTS® lub OEKO-TEX® są certyfikowane.



Jakie są wasze dane kontaktowe?

Jeśli chcesz się z nami skontaktować, możesz wysłać wiadomość e-mail na adres info@mojhamak.pl albo zadzwoń pod numer telefonu 073 208 35 91 (obowiązują lokalne stawki za połączenie).

Jesteśmy do Twojej dyspozycji w dni powszednie od 09:00 - 17:00.

Zobacz kompletne informacje na temat naszej firmy.


Masz pytania dotyczące tego produktu?

Lena Kowalski

Zadzwoń na Infolinię Mój Hamak