Składanie zamówienia i płatność


Palm Trees - Mój Hamak

Składanie zamówienia


Jak mogę złożyć zamówienie?

Umieść wybrany produkt w koszyku, klikając przycisk „Dodaj do koszyka”. Następnie kliknij przycisk „Przejdź do kasy", aby zapłacić. Wpisz swoje dane i postępuj zgodnie z instrukcjami. Zamówienie zostanie złożone dopiero po kliknięciu przycisku „Realizacja zamówienia”.



Czy mogę skierować zamówienie na inny adres?

Tak, jest to możliwe. Podczas dokonywania zamówienia możesz podać nam inny adres dostawy w momencie wpisywania danych osobowych. Faktura zostanie wysłana na podany adres e-mail. W przesyłce będą tylko produkty (bez faktury).

Niestety nie można dodać osobistej wiadomości do zamówienia.



Czy mogę również odebrać zamówienie?

Tak, jest to możliwe. Kliknij tutaj, aby poznać nasz adres.



Czy otrzymam wiadomość po złożeniu zamówienia?

Otrzymasz potwierdzenie natychmiast po złożeniu zamówienia. Jeśli od razu zapłacisz za zamówienie, natychmiast otrzymasz fakturę. Otrzymasz także potwierdzenie wysyłki wraz z danymi do śledzenia paczki, gdy przekażemy Twoje zamówienie naszemu przewoźnikowi.



Czy mogę zmienić lub anulować zamówienie?

Dopóki nie zapłacisz za zamówienie, nie ma potrzeby zmiany lub anulowania zamówienia. Wystarczy złożyć nowe zamówienie. Stare zamówienie zostanie automatycznie anulowane po kilku dniach.

Jeśli chcesz zmienić lub anulować zapłacone zamówienie, radzimy jak najszybciej skontaktować się z obsługą klienta.



Czy mogę zamówić produkt, którego nie ma na stronie internetowej?

Jeśli chcesz zamówić produkt, którego nie ma już na naszej stronie internetowej, radzimy skontaktować się z obsługą klienta. Udzieli Ci informacji, czy produkt będzie wkrótce ponownie dostępny.



Czy mogę złożyć zamówienie dla firmy?

Jest to możliwe! Wystarczy wpisać nazwę swojej firmy w momencie dokonywania płatności. Czy firma znajduje się w UE, ale poza Holandią? Następnie należy podać numer VAT. Wyślemy Ci fakturę VAT z odwrotnym obciążeniem.



Czy otrzymam zniżkę, jeśli złożę duże zamówienie?

Tak! Rabat jest naliczany automatycznie w koszyku.

  • 0 - 4 produkty = 0% rabatu
  • 5 - 9 produktów = 5% zniżki
  • 10 - 19 produktów = 10% zniżki
  • 20 - 29 produktów = 15% zniżki
  • 30 - 49 produktów = 20% zniżki
  • 50 - 99 produktów = 25% zniżki
  • Ponad 100 produktów = 30% zniżki

Każdy hamak, krzesło wiszące i stojak liczy się jako jeden produkt. Akcesoria nie są liczone, ale nie są wyłączone z rabatu. Rabat naliczany jest od regularnej ceny detalicznej. Promocje i rabaty (w pakiecie) nie mają zastosowania.



Jak sprawdzić, czy produkt jest dostępny w magazynie?

Sklep internetowy zawsze pokazuje aktualny stan magazynowy i ceny. Jeśli na stronie produktu nie ma przycisku zamówienia, oznacza to, że produktu nie ma już w magazynie.

Nie możemy powiedzieć, kiedy produkt będzie ponownie dostępny. Produkty produkowane są w Ameryce Południowej, Azji i Europie. Czas dostawy jest bardzo trudny do przewidzenia. Może to zająć tygodnie lub miesiące. Dlatego zalecamy wybranie alternatywy. Nie możemy również zarezerwować dla Ciebie produktów z wyprzedzeniem.



Palm Trees - Mój Hamak

Płatność


Jakie są dostępne opcje płatności?

W zależności od wybranego kraju masz do dyspozycji następujące metody płatności:

Apple PayApple Pay: Bezpieczna płatność za pomocą urządzenia Apple.

Credit cardKarta kredytowa: Bezpieczna płatność kartą kredytową.

PayPalPayPal: Bezpieczna płatność za pomocą konta PayPal.

Bank transferPrzelew bankowy: Płatność przelewem zgodnie z instrukcjami otrzymanymi w wiadomości e-mail.

BanContactBanKontakt: Bezpieczna płatność za pośrednictwem bankowości internetowej poprzez osobiste konto w banku.

BelfiusBelfius: Bezpieczna płatność za pośrednictwem bankowości internetowej poprzez osobiste konto w banku.

EPSEPS: Bezpieczna płatność za pośrednictwem bankowości internetowej poprzez osobiste konto w banku.

GiropayGiropay: Bezpieczna płatność za pośrednictwem bankowości internetowej poprzez osobiste konto w banku.

iDEALiDEAL: Bezpieczna płatność za pośrednictwem bankowości internetowej poprzez osobiste konto w banku.

KBCKBC: Bezpieczna płatność za pośrednictwem bankowości internetowej poprzez osobiste konto w banku.

KlarnaKlarna - Pay later: Płatność w ciągu 14 dni od otrzymania produktów.

KlarnaKlarna - Slice it: Płatność w ciągu 3 do 36 miesięcy od otrzymania produktów.

MyBankMyBank: Bezpieczna płatność za pośrednictwem bankowości internetowej poprzez osobiste konto w banku.

Przelewy24Przelewy24: Bezpieczna płatność za pośrednictwem bankowości internetowej poprzez osobiste konto w banku.

SOFORT bankingBankowość SOFORT: Bezpieczna płatność za pośrednictwem bankowości internetowej poprzez osobiste konto w banku.

Powered by Mollie



Czy mogę zapłacić po dostawie?

Możesz później zapłacić za pomocą Klarna. Klarna jest dostępna dla konsumentów w następujących krajach: Belgia, Dania, Niemcy, Finlandia, Holandia, Austria, Wielka Brytania, Szwecja.

Klienci biznesowi mogą później zapłacić za pomocą Billie. Billie jest dostępny dla klientów biznesowych w krajach: Niemcy, Holandia, Austria, Szwecja.

Klarna   Billie



Czy mogę zapłacić gotówką przy odbiorze?

Nie oferujemy płatności przy odbiorze. W związku z tym płatność gotówką u kierowcy przy dostawie nie jest możliwa. Wybierz metodę płatności z dołu lub zapłać kartą kredytową, aby ubezpieczyć swój zakup.



Jak działa płatność kartą kredytową?

W trakcie składania zamówienia wybierasz opcję płatności „Karta kredytowa”. W następnym kroku wprowadzasz dane swojej karty kredytowej na bezpiecznej stronie. Akceptujemy wszystkie karty kredytowe.

Creditcard   Mastercard   Maestro   Visa   American Express   Carta Bancaire   PostePay   Cartasi   Dankort  



Jak działa płatność przelewem bankowym?

W trakcie składania zamówienia wybierasz opcję „przelew bankowy"; na następnym ekranie zobaczysz wszystkie specyfikacje płatności, które otrzymasz po potwierdzeniu wiadomością e-mail. Teraz możesz przelać kwotę na nasz numer IBAN, podając prawidłowy numer referencyjny. Przetworzenie przelewu bankowego trwa zwykle 1-3 dni robocze.

Bank



Jak działa płatność Klarna Pay Later?

Dzięki opcji Klarna Pay Later możesz zapłacić za zamówienie dopiero, gdy go otrzymasz i zdecydujesz, czy chcesz zatrzymać produkt. W ten sposób nigdy nie płacisz za to, co odesłałeś.

Płacenie za pośrednictwem systemu Klarna jest bezpieczne i łatwe. Szczegóły płatności zostaną podane na fakturze otrzymanej od firmy Klarna. Na opłacenie faktury Klarna masz 14 dni.

Klarna przeprowadza kontrolę danych, aby zatwierdzić Twoją prośbę o dokonanie późniejszej płatności. Klarna zachowuje ścisłą politykę prywatności zawartą w oświadczeniu o ochronie prywatności. Jeśli Twoja prośba o dokonanie późniejszej płatności nie zostanie autoryzowana, możesz oczywiście zapłacić jedną z naszych innych metod płatności.

W przypadku pytań dotyczących płatności faktury Klarna prosimy kontaktować się z firmą Klarna. To dlatego, że masz umowę z Klarną. My nie widzimy Twoich zaległych kwot ani płatności.

Klarna



Czy wszystkie metody płatności są przetwarzane równie szybko?

Wszystkie zamówienia realizowane są natychmiast po dokonaniu płatności. Jeśli zamówienie zostanie złożone i opłacone przed godziną 16:00 w dzień roboczy, przesyłka zostanie wysłana tego samego dnia.

Wysłanie zamówienia opłaconego przelewem trwa zwykle 1-3 dni roboczych. Wybierz jedną z metod płatności bezpośrednich, jeśli chcesz otrzymać zamówienie od razu.


Masz pytania dotyczące tego produktu?

Lena Kowalski

Zadzwoń na Infolinię Mój Hamak