Koszty dostawy i wysyłki
Dostawa
Jakie są koszty dostawy zamówienia?
⚠️ Update: Twoje zamówienie wysyłamy zawsze tego samego dnia roboczego. Firmy dostawcze również robią wszystko, co w ich mocy. Jednak ze względu na ogromne obciążenie pracą firm kurierskich może dojść do opóźnienia. Zwłaszcza w przypadku dużych boksów (stojaków hamakowych) należy liczyć się z opóźnieniem.
Prosimy o przesłanie nam e-maila, jeśli po 5 dniach + normalny czas wysyłki dostawa nie nastąpiła.
Czas dostawy* | Koszt wysyłki* | Koszt zwrotu* | |
1 dzień | Bezpłatnie | Bezpłatnie | |
1 dzień | Bezpłatnie | Bezpłatnie | |
1 dzień | Bezpłatnie | Bezpłatnie | |
1-2 dni | Bezpłatnie | Bezpłatnie | |
2 dni | Bezpłatnie | Bezpłatnie | |
2 dni | Bezpłatnie | Bezpłatnie | |
2-3 dni | Bezpłatnie | Bezpłatnie | |
2-3 dni | Bezpłatnie | Bezpłatnie | |
2-3 dni | Bezpłatnie | Bezpłatnie | |
2-3 dni | Bezpłatnie | Bezpłatnie | |
2-3 dni | Bezpłatnie | Bezpłatnie | |
2-3 dni | Bezpłatnie | Bezpłatnie | |
2-4 dni | Bezpłatnie | Bezpłatnie | |
2-4 dni | Bezpłatnie | Bezpłatnie | |
2-4 dni | Bezpłatnie | Bezpłatnie | |
3-4 dni | Bezpłatnie | Bezpłatnie | |
3-4 dni | Bezpłatnie | Bezpłatnie | |
3-5 dni | Bezpłatnie | Bezpłatnie | |
|
3-7 dni | 175 zł | 175 zł |
*Czas dostawy: przy założeniu standardowej dostępności usług naszych przewoźników.
*Koszt wysyłki: zamówienia o wartości przekraczającej 125 zł będą wysyłane bezpłatnie. W przeciwnym wypadku koszt wynosi 35 zł.
*Koszt zwrotu: zamówienia o wartości przekraczającej 125 zł można zwrócić bezpłatnie. W przeciwnym wypadku koszt wynosi 35 zł.
Czy wysyłacie na terytoria zamorskie?
Nie wysyłamy na terytoria zamorskie ani do regionów autonomicznych. Zamówienia te zostaną automatycznie anulowane i zaksięgowane przez nas.
Obszary, do których nie wysyłamy, to: Martynika - Majotta - Gwadelupa - Gujana Francuska - Reunion - Saint-Martin - Jersey - Guernsey - Wyspa Man - Madera - Azory - Wyspy Kanaryjskie - Wyspy Karaibskie
Kiedy zostanie dostarczone moje zamówienie?
Jeśli złożyłeś i zapłaciłeś za zamówienie w dzień powszedni przed godziną 16:00, zrealizujemy Twoje zamówienie tego samego dnia i przekażemy je przewoźnikowi. Czasy dostawy w poszczególnych krajach podano na powyższej liście.
Czy wybrałeś/łaś płatność przelewem bankowym? Jeśli tak, Twoje zamówienie zostanie przekazane po otrzymaniu przez nas płatności. Zwykle zajmuje to od 1 do 3 dni.
Otrzymasz wiadomość e-mail& z kodem śledzenia paczki. Numer śledzenia paczki stanie się aktywny po zeskanowaniu zamówienia w pierwszym centrum sortowania. Zazwyczaj następuje to po godzinie 20:00 w dni robocze.
Jak sprawdzić, czy produkt jest dostępny?
Dostępność produktu podana jest na jego stronie. Jeśli produkt nie jest dostępny, otrzymasz dodatkową wiadomość na ekranie koszyka.
Co się stanie, gdy zamówię kilka produktów o różnych terminach dostawy?
Poczekamy, aż zamówienie zostanie skompletowane, abyśmy mogli wysłać je do Ciebie za jednym razem. Jeśli chcesz otrzymać jeden z produktów wcześniej, złóż dwa osobne zamówienia.
Kto dostarczy moje zamówienie?
Prawie wszystkie dostawy realizowane są przez firmy DPD i GLS. Jedna z tych firm dostarczy zamówienie w ciągu dnia na wskazany przez Ciebie adres dostawy.
Jeśli będziesz mieć jakiekolwiek problemy z dostawą, skontaktuj się bezpośrednio z przewoźnikiem lub z naszą obsługą klienta.
DPD DE: Odwiedź stronę internetową, zadzwoń pod numer 80 140 03 73
GLS AT: Odwiedź stronę internetową, zadzwoń pod numer 46 814 82 20
Co się stanie, jeśli nie będę w domu podczas dostawy?
Jeśli w momencie dostawy nie będzie Cię w domu, przewoźnik dostarczy paczkę do najbliższego punktu odbioru paczek.
W powiadomieniu pozostawionym w skrzynce pocztowej (lub na stronie śledzenia paczek) znajdziesz informację, w którym punkcie odbioru paczek znajduje się Twoje zamówienie lub że przewoźnik spróbuje dostarczyć zamówienie następnego dnia.
Jesteś odpowiedzialny za terminowe odebranie przesyłki w punkcie odbioru paczek. Jeśli nie odbierzesz przesyłki w ciągu pięciu dni, zostanie nam zwrócona. Wtedy od kwoty do zwrotu odliczymy kwotę 35 zł.
Czy mogę ustalić dostawę terminową?
Niestety nie można ustalić dostawy terminowej. Jesteśmy w pełni zależni od przewoźnika i trasy przejazdu.
W większości przypadków zostaniesz poinformowany/a o przedziale czasowym, w którym zostanie dostarczone Twoje zamówienie. Można wtedy udzielić nowych instrukcji. Na przykład pozwolenie na pozostawienie paczki pod danym adresem lub dostawa do punktu odbioru paczek.
Jeśli wydasz pozwolenie na pozostawienie paczki pod danym adresem, to Ty będziesz odpowiedzialny/a za przesyłkę. Nie możesz pociągać nas ani przewoźnika do odpowiedzialności za brakujące, skradzione lub mokre przesyłki.
Czy moje zamówienie może zostać wysłane bezpośrednio do punktu odbioru paczek?
Tak, jest to możliwe. Jako metodę wysyłki wybierz „Dostawa do punktu odbioru” w momencie dokonywania płatności. Zobaczysz mapę z punktami odbioru w pobliżu podanego przez Ciebie adresu. Kliknij zdjęcie wybranego przez Ciebie punktu odbioru paczek i kliknij opcję „Wybierz ten punkt odbioru”. Dane zostaną wyświetlone na ekranie Płatności i możesz dokończyć składanie zamówienia.
Adres wysyłki pozostaje niezmieniony w potwierdzeniu, ale adres punktu odbioru będzie podany wśród danych do śledzenia paczki.
Jesteś odpowiedzialny za terminowe odebranie przesyłki w punkcie odbioru paczek. Jeśli nie odbierzesz przesyłki w ciągu pięciu dni, zostanie nam zwrócona. Wtedy od kwoty do zwrotu odliczymy kwotę 35 zł.
Niektóre punkty nadawania i odbioru paczek są zamykane w okresach świątecznych. W związku z tym możliwe jest, że punkt nie jest już aktywny w momencie wysyłki. Wtedy automatycznie wyślemy przesyłkę na Twój adres domowy.
Moja paczka nie była skanowana od wielu dni?
Sprawdź pocztę e-mail i folder ze spamem, aby zobaczyć, czy przewoźnik nie prosił Cię o nowe instrukcje dotyczące dostawy.
Twoje zamówienie zawsze wysyłamy tego samego dnia roboczego. Czasami paczka nie jest skanowana tego samego dnia, ale dopiero kilka dni później w kraju docelowym.
Warto wiedzieć, że sezon hamakowy pokrywa się ze szczytem wiosennym i okresem wakacyjnym. Wiosną przewoźnicy są wyjątkowo zajęci ze względu na dużą liczbę zamawianych dużych artykułów ogrodowych. W samochodzie dostawczym jest po prostu mniej miejsca. Nawet latem, kiedy kierowcy dostawczy udają się na zasłużone wakacje, przewoźnikom trudno jest dokończyć planowanie. Może to opóźnić przesyłkę.
Wyślij do nas wiadomość e-mail tylko wtedy, gdy po 5 dniach nadal nie będzie nowego skanu.
Moja paczka została dostarczona, ale nic nie otrzymałem?
Czasami zdarza się, że otrzymujesz wiadomość e-mail, że paczka została dostarczona, ale nic nie otrzymałeś.
Oficjalnie jako odbiorca zawsze musisz podpisać. W praktyce dostawcy czasami chcą wybrać inne rozwiązanie i nie zawsze przekazują to poprawnie.
Wykonaj następujące kroki:
- Sprawdź pocztę e-mail i folder ze spamem, aby zobaczyć, czy operator nie przesłał Ci dodatkowych informacji.
- Sprawdź, czy przesyłka nie została zwrócona i czy została dostarczona do nas w Holandii (zwrot).*
- Sprawdź, czy w Twojej skrzynce pocztowej nie ma paczki lub wiadomości od przewoźnika.
- Rozejrzyj się po domu, aby sprawdzić, czy paczka nie została umieszczona pod wiatą lub w otwartej szopie.
- Zapytaj członków rodziny, czy otrzymali przesyłkę.
- Zapytaj sąsiadów, czy otrzymali przesyłkę.
Jeśli powyższe nie dotyczy, najpierw skontaktuj się z operatorem. Często mogą ci pomóc natychmiast. Na przykład mają lokalizację GPS, w której status został zmieniony przez dostawcę.
DPD DE: Odwiedź stronę internetową, zadzwoń pod numer 80 140 03 73
GLS AT: Odwiedź stronę internetową, zadzwoń pod numer 46 814 82 20
Czy przewoźnik nie może Ci dalej pomóc? Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem.
Czy paczka naprawdę zaginęła? Następnie przewoźnik zawsze poprosi Cię o wypełnienie i podpisanie następującego formularza, aby mógł rozpocząć oficjalne dochodzenie: pobierz formularz. Możesz już wysłać wypełniony formularz, abyśmy mogli działać szybciej.
* Czy paczka została do nas zwrócona? Automatycznie przelejemy pieniądze z powrotem na Twoje konto w ciągu 10 dni, otrzymasz od nas wiadomość e-mail w tej sprawie. Możesz również wysłać do nas wiadomość e-mail z instrukcjami ponownego wysłania paczki.
Odbiór
Gdzie mogę odebrać Mój Hamak zamówienie?
Mamy siedzibę w Dedemsvaart. Jest to miasto na wschodzie Holandii. Nasz dokładny adres to:
Mój Hamak
Fahrenheitstraat 5
7701 BV Dedemsvaart
Holandia
Jakie są godziny otwarcia?
Jesteśmy otwarci w dni powszednie (od poniedziałku do piątku) od 09:00 - 17:00.
Przed przyjazdem skontaktuj się z obsługą klienta, ponieważ czasami jesteśmy bardzo zajęci lub chwilowo nieobecni.
Czy można zapłacić za zamówienie przy odbiorze?
Tak, można zapłacić gotówką. Nie mamy bankomatu, ale pieniądze można wypłacić w centrum miasta.
Czy mogę najpierw obejrzeć i przetestować produkty?
Nie wszystkie nasze produkty są wystawione na pokaz. Ale wszystkie hamaki, fotele hamakowe, stelaże i inne produkty są dostępne w naszym magazynie, więc możesz wypróbować prawie wszystkie hamaki i fotele hamakowe!
Wskazówka: przyjdź i wypróbuj hamak tylko wtedy, gdy będziesz dobrze wypoczęty/a. W przeciwnym razie znajdziesz się w gronie osób, które zasnęły w naszym hamaku!