Strona informacyjna
Twoje zamówienie
– Składanie zamówienia i płatność
– Koszty dostawy i wysyłki
– Zwroty i gwarancje
– Obsługa klienta
Nasze produkty
– Zawieszanie hamaka
– Użytkowanie i konserwacja
– Sprawiedliwy handel
- Strona główna
- Obsługa klienta
Obsługa klienta
Masz pytania dotyczące tego produktu?
Lena Kowalski
Zadzwoń na Infolinię Mój Hamak
DPD DE: Odwiedź stronę internetową, zadzwoń pod numer 80 140 03 73
GLS AT: Odwiedź stronę internetową, zadzwoń pod numer 46 814 82 20
Odbiór
Gdzie mogę odebrać Mój Hamak zamówienie?
Mamy siedzibę w Dedemsvaart. Jest to miasto na wschodzie Holandii. Nasz dokładny adres to:
Mój Hamak
Fahrenheitstraat 5
7701 BV Dedemsvaart
Holandia
Jakie są godziny otwarcia?
Jesteśmy otwarci w dni powszednie (od poniedziałku do piątku) od 09:00 - 17:00.
Przed przyjazdem skontaktuj się z obsługą klienta, ponieważ czasami jesteśmy bardzo zajęci lub chwilowo nieobecni.
Czy można zapłacić za zamówienie przy odbiorze?
Tak, można zapłacić gotówką. Nie mamy bankomatu, ale pieniądze można wypłacić w centrum miasta.
Czy mogę najpierw obejrzeć i przetestować produkty?
Nie wszystkie nasze produkty są wystawione na pokaz. Ale wszystkie hamaki, fotele hamakowe, stelaże i inne produkty są dostępne w naszym magazynie, więc możesz wypróbować prawie wszystkie hamaki i fotele hamakowe!
Wskazówka: przyjdź i wypróbuj hamak tylko wtedy, gdy będziesz dobrze wypoczęty/a. W przeciwnym razie znajdziesz się w gronie osób, które zasnęły w naszym hamaku!