Obsługa klienta

Masz pytania dotyczące tego produktu?

Lena Kowalski

Zadzwoń na Infolinię Mój Hamak

DPDDPD DE: Odwiedź stronę internetową, zadzwoń pod numer 80 140 03 73

GLSGLS AT: Odwiedź stronę internetową, zadzwoń pod numer 46 814 82 20



Odbiór


Gdzie mogę odebrać Mój Hamak zamówienie?

Mamy siedzibę w Dedemsvaart. Jest to miasto na wschodzie Holandii. Nasz dokładny adres to:

Mój Hamak
Moerheimstraat 81
7701 CC Dedemsvaart
Holandia



Jakie są godziny otwarcia?

Jesteśmy otwarci w dni powszednie (od poniedziałku do piątku) od 09:00 - 17:00.

Przed przyjazdem skontaktuj się z obsługą klienta, ponieważ czasami jesteśmy bardzo zajęci lub chwilowo nieobecni.



Czy można zapłacić za zamówienie przy odbiorze?

Tak, można zapłacić gotówką. Nie mamy bankomatu, ale pieniądze można wypłacić w centrum miasta.



Czy mogę najpierw obejrzeć i przetestować produkty?

Nie wszystkie nasze produkty są wystawione na pokaz. Ale wszystkie hamaki, fotele hamakowe, stelaże i inne produkty są dostępne w naszym magazynie, więc możesz wypróbować prawie wszystkie hamaki i fotele hamakowe!

Wskazówka: przyjdź i wypróbuj hamak tylko wtedy, gdy będziesz dobrze wypoczęty/a. W przeciwnym razie znajdziesz się w gronie osób, które zasnęły w naszym hamaku!